Hur kontaktar jag förvaltningen på min ort?
Hej!
Jag har gjort en felanmälan och undrar när jag får hjälp med mitt ärende, hur kontaktar jag min förvaltare?
Jag har gjort en felanmälan och undrar när jag får hjälp med mitt ärende, hur kontaktar jag min förvaltare?
Följ inlägget
3
följare
Jag heter heleen jag bor i idunvägen 14 i Enköping jag har problem med balkong dörren för två dagar det öppnar inte
MVH
Heleen Hasn
Tack föratt du hör av dig till oss.
Vänligen logga in på Mina sidor för att registrera din felanmälan, så kommer förvaltningen på din boendeort att kontakta dig för åtgärd av balkongdörren.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Mitt namn är Isa özen, jag bor Stenkullevägen 3 lgh 1203 155 34Nykvarn,
när jag spolar läcker vattnet i toaletten , jag vill meddela er, när är det möjligt kan kolla mitt telefonnummer 0707529160 vänliga hälsningar isa.
Tack för att du hör av dig till oss.
Vänligen logga in på Mina sidor för att registrera din felanmälan, så kommer förvaltningen på din boendeort att kontakta dig för åtgärd av din felanmälan.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Mitt namn är Isa özen, jag bor Stenkullevägen 3 lgh 1203 155 34Nykvarn,
när jag spolar läcker vattnet i toaletten , jag vill meddela er, när är det möjligt kan kolla mitt telefonnummer 0707529160 vänliga hälsningar isa.
tack för ditt mejl.
För att få hjälp med tätning av din toalettstol ber vi dig vänligen att logga in på Mina Sidor och registrera en felanmälan. Ärendet kommer då att tilldelas ansvarig person på förvaltningen för uppföljning och åtgärd.
Vid frågor om en pågående felanmälan kan du kontakta förvaltningen på telefon 010-722 38 00 eller via e-post. Under menyvalet Att bo hos oss på hemsidan, kan du scrolla ner till "Kontaktinformation" för att hitta e-postadressen till förvaltningen på din ort.
Vänliga hälsningar